Hatay'ın Arsuz ilçesinde şehir sorunlarına sahip çıkmak ve katılımcı demokrasiyi esas alan ve sivil toplumu önceleyen Arsuz Kent Konseyi 6. Olağan Genel Kurulu gerçekleşti.

Tek liste ile girilen seçimlere; Kent Konseyi Başkanlığı görevine oybirliğiyle Vedat Kireççi seçilirken, Genel Sekreterliğe Mehmet Yeşilmen, yönetim kurulu üyeleri de şu isimlerden oluştu: Mutlu Küçükyıldız, Sercan Yürek, Tuğçe Ceritbinmez, Kasım Uğur, Serhat Gökpınar, Gamze Bensaci, Müntecep Bektaşlı, Ravda Arslan ve Çağlar Barutçu.

Seçilmesinin ardından üyelere teşekkür eden Arsuz Kent Konseyi Başkanı Vedat Kireççi, şehrin sorunlarına sivil bir inisiyatif olarak her koşulda katkı vereceklerinin mesajını verirken, Arsuz’a hayırlı olmasını diledi.

